Er du klar til pensionslivet – eller står det stadig lidt uklart?Denne aften kan du komme og blive klogere på din økonomisk situation når du går på pension. Uanset om du er 40, 50 eller 60 år, så kommer pensionslivet på et tidspunkt, og der er det...
Jagten efter lykke - hvorfor du jagter forgæves, og hvad du i stedet bør opdageJeg bliver lykkelig, hvis jeg taber 10 kilo. Jeg bliver lykkelig, hvis jeg får børn. Jeg bliver lykkelig, hvis jeg får mit drømmejob. Listen er lang. Men hvad sker der,...
Er du klar til pensionslivet – eller står det stadig lidt uklart?Denne aften kan du komme og blive klogere på din økonomisk situation når du går på pension. Uanset om du er 40, 50 eller 60 år, så kommer pensionslivet på et tidspunkt, og der er det...
Kom med til Folkemødet - Danmarks hyggeligste politik-festival på Bornholm – der finder sted hvert år i uge 24 i den nordbornholmske havneby, Allinge. Folkemødet er dermed en årlig påmindelse om, at det åbne danske demokrati er værd at værne om og...