Debat

Nye foredrag, højskoledage, debatter og oplevelser kommer løbende til - så hold øje med hjemmesiden eller tilmeld dig nyhedsbrevet HER.

Sorter efter

torsdag den 30.01.25

Er du klar til pensionslivet – eller står det stadig lidt uklart?

• Ledige pladser
  • Ringsted
  • torsdag den 30.01.25 kl. 19:00 - 21:00
Underviser 

Er du klar til pensionslivet – eller står det stadig lidt uklart?Denne aften kan du komme og blive klogere på din økonomisk situation når du går på pension. Uanset om du er 40, 50 eller 60 år, så kommer pensionslivet på et tidspunkt, og der er det...

Se hold og info

torsdag den 13.03.25

Jeg bliver lykkelig hvis ... foredrag med Jacob Birkler, tidl. formand for Etisk Råd

• Ledige pladser
  • Roskilde
  • torsdag den 13.03.25 kl. 19:00 - 21:00
Underviser 

Jagten efter lykke - hvorfor du jagter forgæves, og hvad du i stedet bør opdageJeg bliver lykkelig, hvis jeg taber 10 kilo. Jeg bliver lykkelig, hvis jeg får børn. Jeg bliver lykkelig, hvis jeg får mit drømmejob. Listen er lang. Men hvad sker der,...

Se hold og info

torsdag den 27.03.25

Er du klar til pensionslivet – eller står det stadig lidt uklart?

• Ledige pladser
  • Ringsted
  • torsdag den 27.03.25 kl. 19:00 - 21:00
Underviser 

Er du klar til pensionslivet – eller står det stadig lidt uklart?Denne aften kan du komme og blive klogere på din økonomisk situation når du går på pension. Uanset om du er 40, 50 eller 60 år, så kommer pensionslivet på et tidspunkt, og der er det...

Se hold og info

fredag den 13.06.25

Folkemødet på Bornholm - endagstur 13. juni 2025

• Ledige pladser
  • Allinge
  • fredag den 13.06.25 kl. 04:45 - 23:55
Underviser 

Kom med til Folkemødet - Danmarks hyggeligste politik-festival på Bornholm – der finder sted hvert år i uge 24 i den nordbornholmske havneby, Allinge. Folkemødet er dermed en årlig påmindelse om, at det åbne danske demokrati er værd at værne om og...

Se hold og info