Digital markedsføring af LOF

Digitaliseringen giver os helt nye muligheder i forhold til markedsføring. Hør om det digitale katalog og om, hvordan du bruger data.

Markedsføring er en holdsport. Det er vigtigt, at alle i afdelingen har en forståelse for, hvilke muligheder og kanaler, vi har til rådighed. Vi opfordrer derfor særligt bestyrelsesmedlemmerne til at deltage i et af vores moduler om markedsføring. 


Markedsføring ved hjælp af data
Runde I:E
v. Jacob Kofoed; IT-konsulent i LOF's landsorganisation og Bent Bjerregaard, skoleleder i LOF Holstebro-Struer-Lemvig

Hvad fortæller ASA om vores kursister, og hvordan kan vi bruge den viden til at målrette vores markedsføring? Få også de første data fra en afdelings digitale katalog, og hør hvordan, vi kan bruge den nye viden til markedsføring af vores tilbud.

Digital markedsføring med fokus på samarbejdspartnere
Runde II:E
v. Jan Vestergaard; skoleleder i LOF' Mariagerfjord/Rebild 

Digitalt markedsføring er kommet for at blive. Ikea har skrottet at udsende katalog – SuperBrugsen følger trop. Måske de er blevet inspireret af LOF Mariagerfjord/Rebild? Kom og bliv inspireret til at udgive et digitalt inspirationskatalog. Få mere at vide om processen– det er slet ikke så svært. Hør også om økonomien bag kataloget, og om hvilke erfaringer vi har fra første sæson. Vi kommer også ind på, hvad det digitale katalog kræver af understøttende markedsføring – bl.a. med inddragelse af samarbejdspartnere og undervisere.

Se en oversigt over alle moduler her