Kursus i kundeservice

    Formål:  At øge kundeserviceniveauet hos kursisten.  Udbytte for kursisten:  At få viden og praktiske værktøjer til at give sine kunder, gæster eller borgere bedre service, som både gør kunder, gæster eller borgere mere glade og tilfredse. Derudover vil kursisten opleve at få en bedre og mere meningsfyldt arbejdsdag. I sidste ende vil kursistens virksomhed eller afdeling opleve mere loyale og positive kunder m.fl., som kommer tilbage og fortæller den gode oplevelse videre. Dette vil på sigt give et positivt udslag på både den økonomiske og sociale bundlinje. Kursisten vil også modtage et letlæseligt kompendium med den vigtigste viden og praktiske værktøjer.   Kurset henvender sig til ledere og medarbejdere, som til dagligt møder kunder i øjenhøjde.  Kurset indeholder:  Den gode kundeservice (4 lektioner).  Kundekommunikation  ( 8 lektioner) og Udfordringer (4 lektioner)
    Nummer
    1017A - Kursus i kundeservice
    Første mødegang
    lørdag den 19.06.21 kl. 17:00 - 20:30
    Adresse

    LOF-Huset,

    Se på kort

    Mødegange
    4
    Pris
    Almen
    DKK 640,00
    lørdag den 19.06.21

    Kl. 17:00 - 20:30

    Mugesh Arunagirinathan

    7500 (Lokale 5)

    Se på kort

    lørdag den 26.06.21

    Kl. 17:00 - 20:30

    Mugesh Arunagirinathan

    7500 (Lokale 5)

    Se på kort

    lørdag den 03.07.21

    Kl. 17:00 - 20:30

    Mugesh Arunagirinathan

    7500 (Lokale 5)

    Se på kort

    lørdag den 10.07.21

    Kl. 17:00 - 20:30

    Mugesh Arunagirinathan

    7500 (Lokale 5)

    Se på kort