• Marriane Beyer

    Marriane har undervist i varmtvandstræning, afspænding og meditation siden 2010 og yoga siden 2015. Desuden er hun uddannet idræts -og svømmelærer.

  • Anne Flohr Pedersen

    Jeg er uddannet fysioterapeut for over 25 år siden, og har arbejdet på sygehus og klinik. Derudover har jeg undervist flere steder og har en forkærlighed for holdtræning, og har altid haft hold på mit arbejde eller ved siden af. Jeg underviser både på land og i vand. Jeg har været uddannet Fysiopilates-instruktør i 2012, og har undervist lige siden, været på flere yoga-kurser, haft bassin-træning på sygehuset, samt i aftenskole-regi. Derudover har jeg haft forskellige træningshold i gymnastikforening, medarbejdergymnastik samt træning i hjerte- og gigtforening. Generelt er det jeg gerne vil opnå med træningen, at vi skal opnå noget fysisk, men det skal samtidig være hyggeligt og sjovt at komme til træning.

Yin Yoga

Yinyoga handler ikke om at få styrke og blive stærk i kroppen, men om at strække kroppens bindevæv og at give slip på spændinger i kroppen. Yinyoga består af blide stræk der holdes i længere tid ca. 3-6 minutter i hver stilling. De fleste stræk foregår siddende eller liggende. Yinyoga påvirker meridianbaner og energiflowet i kroppen samt løsner op for blokeringer. Bindevævet i kroppen kan blive stift pga. skader, spændinger og stress og når du strækker bindevævet, bliver kroppen mere smidig og bevægeligheden bliver større. Affaldsstoffer frigives ved de dybe stræk og det er vigtigt at drikke vand efter yogaen. Hvis du ofte træner dynamisk muskelarbejde, såsom træning i fitnesscenter, løb, cykling, gang, aerobic er yinyoga et godt supplement til at give kroppen lov til at være modtagende og slippe spændinger i kroppen. Hvis du er hypermobil kan yinyoga betyde at du åbner mere op og derfor er denne form for yoga ikke ideel, her vil muskelarbejde, der stabiliserer dine led være bedre. Ved stresstilstande og perioder i livet, hvor du trænger til ro er yinyoga med til at give dig denne ro og genopbygge din balance fordi du kommer helt ned i gear. Vi starter og slutter med afspænding og meditation.

 

 

Praktisk info

Medbring: Tæppe. OBS: Ingen undervisning d. 20. december
Nummer
382162 - Yin Yoga
Første mødegang
torsdag den 30.08.18 kl. 18:15 - 19:30
Adresse

(Tidligere) Hjemmeværnet, U1 (indgang 1A, 1. sal), Anders Larsensvej 1, 4300 Holbæk

Se på kort

Mødegange
21
Almen
DKK 960,00
torsdag den 30.08.18
Er blevet afholdt
torsdag den 06.09.18
Er blevet afholdt
torsdag den 13.09.18
Er blevet afholdt
torsdag den 20.09.18
Er blevet afholdt
torsdag den 27.09.18
Er blevet afholdt
torsdag den 04.10.18
Er blevet afholdt
torsdag den 25.10.18
Er blevet afholdt
torsdag den 01.11.18
Er blevet afholdt
torsdag den 08.11.18
Er blevet afholdt
torsdag den 15.11.18
Er blevet afholdt
torsdag den 22.11.18
Er blevet afholdt
torsdag den 29.11.18
Er blevet afholdt
torsdag den 06.12.18
Er blevet afholdt
torsdag den 13.12.18
Er blevet afholdt
torsdag den 20.12.18

Kl. 18:15 - 19:30

Med Marriane Beyer

(Tidligere) Hjemmeværnet, Anders Larsensvej 1, 4300 (U1 (indgang 1A, 1. sal))

Se på kort

torsdag den 03.01.19

Kl. 18:15 - 19:30

Med Marriane Beyer

(Tidligere) Hjemmeværnet, Anders Larsensvej 1, 4300 (U1 (indgang 1A, 1. sal))

Se på kort

torsdag den 10.01.19

Kl. 18:15 - 19:30

Med Marriane Beyer

(Tidligere) Hjemmeværnet, Anders Larsensvej 1, 4300 (U1 (indgang 1A, 1. sal))

Se på kort

torsdag den 17.01.19

Kl. 18:15 - 19:30

Med Marriane Beyer

(Tidligere) Hjemmeværnet, Anders Larsensvej 1, 4300 (U1 (indgang 1A, 1. sal))

Se på kort

torsdag den 24.01.19

Kl. 18:15 - 19:30

Med Marriane Beyer

(Tidligere) Hjemmeværnet, Anders Larsensvej 1, 4300 (U1 (indgang 1A, 1. sal))

Se på kort

torsdag den 31.01.19

Kl. 18:15 - 19:30

Med Marriane Beyer

(Tidligere) Hjemmeværnet, Anders Larsensvej 1, 4300 (U1 (indgang 1A, 1. sal))

Se på kort

torsdag den 07.02.19

Kl. 18:15 - 19:30

Med Marriane Beyer

(Tidligere) Hjemmeværnet, Anders Larsensvej 1, 4300 (U1 (indgang 1A, 1. sal))

Se på kort

Du har 2 hold i kurven

Kurven er tom